neděle 14. února 2016

14.2.2016

Neříkej si od zítra držíš dietu tak sežer co najdeš!

No a je to, řekla jsem si, že od zítra začínám zdravě jíst a cvičit. Takže jsem chtěla využít poslední šance pořádně se nadlábnout, až sem sežrala vše, co sem našla i jsem nebyla líná dojít si do obchodu pro svoje oblíbené mňamky, je to přeci naposled ne? No a teď mám strašné výčitky a hlavně tolik cukru v sobě, že se mi nechce ani spát. Ale dám to! musím to dát, teď mám samozřejmě ty nelepší myšlenky jak ráno vstanu a všechno bude zalité sluncem. A víte co? bude! jdu hned okamžitě spát ať mám ráno energii si to slunce do života vnést. Protože nikdo jiný kromě mě to udělat nemůže. Takže dobrou a držte mi palce!

Před spaním za trest odříkám milionkrát větu: Tohle už nikdy, nechci být totiž hrochem!

Žádné komentáře:

Okomentovat